Gratis Acquisitietips Klanten werven op een persoonlijke, originele en creatieve manier! “Ik vind het lastig om afspraken te maken via koude acquisitie” Wat je kunt doen wanneer een prospect uiteindelijk niet gekozen heeft voor jouw product Een simpele manier om ervoor te zorgen dat een potentiële klant je sneller vertrouwt Hoe je kunt voorkomen dat de gedachten van je gesprekspartner afdwalen tijdens een acquisitiegesprek Hoe je kunt voorkomen dat je niks meer hoort van een prospect na het versturen van je voorstel Handige tip wanneer een potentiële klant je vraagt om over een tijdje terug te bellen Hoe je na één contactmoment meer over een prospect te weten kunt komen De meest gemaakte FOUT wanneer een prospect aangeeft geen interesse te hebben DE belangrijkste reden waarom je GEEN acquisitiegesprekken in de auto moet voeren Waarom je ALTIJD moet checken of je acquisitiegesprek doorgaat maar dit NIET letterlijk vraagt Waarom je tijdens het bellen de telefoon NIET moet inklemmen tussen hoofd en schouder DE voor- en nadelen van het noemen van klanten tijdens je acquisitiegesprek « Vorige Page1 Page2 Page3 Page4 Page5 Volgende »